(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

کاش می شد در بشقاب فقر  یک قاشق مهر را تقسیم کرد

یا میان غنچه ی لبهای غم حالت لبخند را ترسیم کرد

کاش در خوان سرشار از تهی نام عشقو دوستی می شد گذاشت

یا به شورستان نیرنگو ریا بذر صدقو راستی می شد گذاشت

کاش می شد که برف کینه را با تن گرم محبت آب کرد

یا لبان تشنه ی احساس را با دو شبنم عاشقی سیراب کرد...



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت9:38---16 خرداد 1392
وبت هم واقعا فوق العاده هس مخصوصا مطلباااااااااااش بی نظیره...................

ممنونم ک بهم سر زدی...


نامی
ساعت19:10---14 خرداد 1392
ب ی نفر شک دارم زودددددددددددددددددددددددددددد ددددددد

نامی
ساعت19:09---14 خرداد 1392
اگه قراره هیچی نگی برم

نامی
ساعت19:08---14 خرداد 1392
من پنج شنبه رم باید برم سرکار


نامی
ساعت19:07---14 خرداد 1392
داداش درد من عشق نیس
چرا تنهات گذاشت؟ کی بود چندسالش چرا راسی دانشگاه نرفتی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
سه شنبه 14 خرداد 1392| 12:21 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§